ឯកឧត្តម ហ៊ែ​ល តូ​នី អនុប្រធាន​ក្តាប់​រួម​បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ដឹកនាំ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្សព្វផ្សាយ អំពី​វិធានការ​នៃ​ការចូលរួម​ការពារ ទប់ស្កាត់ និង​គ្រប់គ្រង​តំបន់​បឹង​ទន្លេសាប
ក្រុមការងារ​គម្រោង​គ្រប់គ្រង​ធនធានទឹក​ចម្រុះ​នៃ​អាង​ស្ទឹងសែន សហការ​ជាមួយ​ក្រុមប្រឹក្សាភិបាល​នៃ​គណៈកម្មការ​គ្រប់គ្រង​ធនធានទឹក​ចម្រុះ​អាង​ស្ទឹងសែន បានរៀបចំ​កិច្ចប្រជុំ​សន្និបាត​ប្រចាំឆ្នាំ​របស់​គណៈកម្មការ​គ្រប់គ្រង​ធន​ធនធានទឹក​ចម្រុះ​នៃ​អាង​ស្ទឹងសែន​ឆ្នាំ​២
ឯកឧត្តម ហ៊ែ​ល តូ​នី អនុប្រធាន​ក្តាប់​រួម បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ដឹកនាំ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្សព្វផ្សាយ អំពី​វិធានការ​នៃ​ការចូលរួម​ការពារ ទប់ស្កាត់ និង​គ្រប់គ្រង​តំបន់​បឹង​ទន្លេសាប​
ឯកឧត្តម ហ៊ែ​ល តូ​នី អនុប្រធាន​ក្តាប់​រួម​បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ដឹកនាំ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្សព្វផ្សាយ អំពី​វិធានការ​នៃ​ការចូលរួម​ការពារ ទប់ស្កាត់ និង​គ្រប់គ្រង​តំបន់​បឹង​ទន្លេសាប ខេត្តកំពង់ធំ​
ឯកឧត្តម ហ៊ែ​ល តូ​នី អនុប្រធាន​ក្តាប់​រួម​បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ដឹកនាំ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្សព្វផ្សាយ អំពី​វិធានការ​នៃ​ការចូលរួម​ការពារ ទប់ស្កាត់ និង​គ្រប់គ្រង​តំបន់​បឹង​ទន្លេសាប ខេត្តបាត់ដំបង​
ឯកឧត្តម ហ៊ែ​ល តូ​នី អនុប្រធាន​ក្តាប់​រួម​បាន​អញ្ជើញ​ជា​អធិបតី​ដឹកនាំ​កិច្ចប្រជុំ​ផ្សព្វផ្សាយ អំពី​វិធានការ​នៃ​ការចូលរួម​ការពារ ទប់ស្កាត់ និង​គ្រប់គ្រង​តំបន់​បឹង​ទន្លេសាប ខេត្តសៀមរាប​
ឯកឧត្តម ហ៊ែ​ល តូ​នី អនុប្រធាន​ក្តាប់​រួម​អាជ្ញាធរ​ទន្លេសាប បាន​អញ្ជើញ​ចូលរួម​កិច្ចប្រជុំ​​ស្ដីពី " គំនិត​ផ្ដួចផ្ដើម​ដើម្បី​ចីរភាព​បរិស្ថាន​ទន្លេសាប "
ឯកឧត្តម​រដ្ឋមន្ត្រី ថោ ជេដ្ឋា អញ្ជើញ​ដឹកនាំ​គណៈប្រតិភូ​អន្តរក្រសួង​ធ្វើ​ទស្សនកិច្ច​ទៅកាន់​តំបន់​បឹង​ទន្លេសាប និង​ចុះ​ពិនិត្យ​បង្គោលព្រំ​ការពារ​ដែន​ព្រៃ​លិច​ទឹក និង​ព្រៃ​លិច​ទឹក​តំបន់​៣ ក្នុងភូមិ​សាស្ត្រ​ខេត្តសៀមរាប​

Search

Publication

ផែនការយុទ្ធសាស្រ្ត អាជ្ញាធរទន្លេសា ២០២១-២០២៥

ផែន​ការសកម្មភាព ការងារ ប្រចំាឆ្នាំ ២០២២ អគ្គលេខាធិការដ្ឋាន នៃអាជ្ញាធរទន្លេសាប

កម្រងឯកសារគតិយុត្ត ការបង្កើត ការរៀបចំ និងការប្រព្រឹត្តទៅរបស់អាជ្ញាធរទន្លេសាប

Calendar

January 2025
S M T W T F S
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Greeting

Department of Administration, Planning and Cooperation

1- roles and duties
The Department of Administration, Planning and Cooperation shall have roles and duties as follows:
- Responsible for general administrative services and facilitate administrative duties to all subordinate departments of the General Secretariat of TSA;
- Responsible for all  cases, documents, legal documents, confidential documents, documentary archives, protocol, discipline and sanitation;
- Management of document and Government employee’s statute, and preparation of salaries and other bonuses;
- Management of movable, immovable properties, inventory and key asset lists of TSA;
- Organizational and vocational human resource training;
- Formulate budget planning, materials and logistic strategies of TSA;
- Prepare policy strategies, programs and activity planning of short, medium and long term management, for the conservation and development of Tonle Sap Zone continuously;
- follow up, evaluate the ongoing effectiveness of the implementation of the planned activities;
- Coordinate and cooperate with Ministries, institutions and relevant authorities;
- Cooperate and liaise with the development partners in joint participation;
- Organize meetings, make the reports, prepare minutes of meeting and other legal documents;
- Implement other duties, assignments that required by the General Secretary of TSA.

2. STRUCTURE AND MANAGEMENT
The Department of Administration, Planning and Cooperation is a unit under managed General Secretary of TSA led by one Director and Deputy Directors to assist. There are four offices of department.  Each office has a chief and vice-chiefs Office to assist.
 
The structure of Department of Administration, Planning and Cooperation is:

- Administrative office
- Accounting and Finance office
- Planning and Cooperation office
- Personnel and Training office


Connect with us

Copyright © 2011 Tonle Sap Authority. All Rights Reserved. Address: 364, Monivong blvd., S/K. Phsar Daerm Thkov, Khan Chamkar Mon, Phnom Penh, CAMBODIA.
Phone/Fax: 855-23 72 74 54 / E-mail: info[@]tonlesap.gov.kh Web Site: www.tonlesap.gov.kh. Developed and Designed by IT Team